Puuhamaa tuo Puuhanallen 2010-luvulle

 

TIEDOTE

 

Tervaskanto

 

12:00 11.06.2013

 

Puuhamaa uudistaa ilmeensä nykypäivän vaatimuksiin ja samalla myös huvipuiston laitevalikoima uudistuu. Uusi ilme koostuu modernin tyylikkäistä, silti lapsia sekä aikuisia hellivistä lämpimistä väreistä, ja selkeistä muodoista. Uuden ilmeen on luonut kansainvälinen yritysilmeisiin erikoistunut toimisto ”AdPromGroup”.

 

”Puuhamaan uusi ilme on selkeä, mutta värimaailmaltaan tuttu sekä lämmin. Aiempi GranCanarian 1980-luvun matkoista muistuttanut sateenkaariväritys on muuttunut minimalistisen ymmärrettävään musta-oranssiin liukuvärjäykseen. Mielestämme muutos on ollut tyylikäs ja sujuva.” kommentoi Puuha.comin verkostomarkkinointipäällikkö C. Iallis-Potenza.

 

Samalla myös huvipuiston hahmo saa itsellensä päivitetyn ulkonäön. ”Kyllä, Puuhanalle saa myös total makeoverin. Halusimme ilmentää tuoreimpia trendejä ja silti ajatonta ulkoasua. Haimme inspiraatiota japanilaisista sarjakuvista, Hello Kitty oli ehkä merkittävin inspiraation lähde. Halusimme tehdä Puuhanallesta entistä helpommin lähestyttävän lasten näkökulmasta. Välittävän ja koskettavan nallen.”

 

Osana ilmettä Puuhamaan slogan uudistetaan. ”Halusimme tuoda esille helppoa lähestyttävyyttä ja samalla myös koko perheelle tähtäävää tarjontaamme. Uusi sloganimme ”Puuhamaa koskettaa lasta sisälläsi” tuo mielestämme tätä hyvin esiin.”

 

Puuhamaa koskettaa lasta sisälläsi. Suomen suurin ja monipuolisin retkipaikka toteuttaa kansainvälistä missiota osana espanjalaista Aspro Ociota. Puuhamaa on innovatiivinen, tulosorientoitunut ja asiakaslähtöinen koko perheen leirintäalue. Puuhaperinteen juuret johtavat 80-luvulle ja Mikko Alataloon.